dimanche 4 juin 2017

Jomsims 3000 followers tumblr gift dresses set. click image to download Women's clothing area. on http://www.jomsimscreations.fr WEBSITE


Jomsims 3000 followers tumblr  robes cadeaux set.
Mes très chers, fidèles .
pour vous remercier à tous ceux qui me suivent , et pour mes 3000 followers sur tumblr.
3 robes crée specialement pour vous.
nouveau model 3d crée par moi.
 Pour vous prouver, comme vous me rendez heureux.
 Quand j'ai commencer en 2009. je ne pensais pas, que cela remplirai mon coeur, avec autant de joie.
Alors, tout simplement, et du fonde mon coeur , Merci.
Happy simming!
Zone vetement femmes.

Jomsims 3000 followers tumblr  gift dresses set.
My dear ones, faithful.
To thank you to all those who follow me, and for my 3000 followers on tumblr.
3 dresses created especially for you.
New 3d model created by me.
  To prove you, as you make me happy.
  When I started in 2009. I did not think, that it will fill my heart, with as much joy.
So, simply, and found my heart, Thank you.
Happy simming!
Women's clothing area.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Merci pour votre message. Thank you for your comment

Remarque : Seul un membre de ce blog est autorisé à enregistrer un commentaire.